Recuperare echivalenta fractura bimaleolara




De cand am avut aceasta problema, am cautat pe net un sistem de recuperare, dar nu am gasit si astfel, m-am gandit sa public eu recuperarea pe care am facut-o si care s-a dovedit a fi foarte buna reusind o recuperare de 90% in aproximativ 8 saptamani de la accident.Deci sa incepem:

  • dupa operatie tine piciorul cat mai mult sus pe o perna sau doua.
  • la 4 saptamini de la operatie, cand se renunta la atela ghipsata se fac exercitii de glezna cu piciorul atarnat pe marginea patului. Miscarile sunt numai in sus si jos si sunt combinate cu exercitii de mers in bazin cu apa pana la piept. Nu se pune piciorul jos decat in bazin.
  • la 6 saptamani de la operatie, se pune piciorul jos cu sprijin pe ambele carje si se continua cu mersul in bazin, inot(daca stii) si apasare pe cantar de baie, cate 5 kg in plus pe zi.
  • la 7 saptamani de la operatie, te deplasezi cu sprijin pe o singura carja, cea de la piciorul sanatos, si se continua cu aceleasi metode de recuperare la care se mai adauga, daca aveti, apasarea pe talpa unei masini de cusut de tip vechi.
  • la 8 saptamini de la operatie, te deplasezi fara carje si continui cu aceleasi metode de recuperare adaugand bicicleta medicinala si renuntand la cantar. Din acest moment esti recuperat in proportie de 90% si trebuie sa ai grija sa nu fortezi.

3 comentarii:

A.H.1.N.1 spunea...

Insanatosire grabnica...

STAFIE spunea...

Te aşteptăm să vii sănătos la muncă. Avem mare nevoie de tine...

Anonim spunea...

Imediat dupa operatie la 3 zile te poti deplasa cu cadrul fara sa atingi ?

Lista mea de bloguri